Normalno funkcionisanje kočnica nije moguće bez kočione tečnosti. Mnogi simptomi neispravnosti kočnica povezani su sa nivoom kočione tečnosti. Provera nivoa i po potrebi dopuna odgovarajuće tečnosti u rezervoar, preduslov su za bezbednu vožnju.
Detaljnije
Kočioni sistem je najvažniji bezbednosni sistem na vašem vozilu i treba ga proveravati redovno na svakih 5.000 km ili odmah ako posumnjate da postoji problem.
Detaljnije
Glavna funkcija kočionog sistema je da bezbedno zaustavi vozilo za što kraće vreme. Kočioni diskovi i doboši su deo kočionog sistema na koje deluju frikcione obloge (pločice ili paknovi) i time usporavaju kretanje i zaustavljaju vozilo. U normalnom radu su podložni trošenju pa ih je potrebno redovno kontrolisati i pravovremeno zameniti.
Detaljnije
zamena pločica i paknova
Pločice i paknovi su najizloženiji deo kočionog sistema i najbrže se troše pa ih treba pravovremeno zameniti. Ne dozvolite da se obloge pločica i paknova potroše toliko da dođe do kontakta metal o metal jer to obično znači mnogo više troškove zamene diskova i/ili doboša. Ručnu kočnicu takođe treba redovno proveravati i podešavati.